♥ Follow Me ♥

Ohh my Crush

Assalamualaikum and Hello world . Hm hari ni penat k . sebab ape penat ? sebab saya berenang *k tipu* . tadi pagi2 dah pergi KL . Then malam balik melaka balik . huhu . Mak aku shopping sakan k . Hm tapi baju raya aku tak beli pon wey . Belum ade yang berkenan . HAHA . sungguh penat tapi tape yang penting dapat jumpe anak2 buah aku yang comel lotehh tuh . hehe . Dapat bayangkan kecomelan mereka ? Ehemm macam aku lah comel nye tapi aku lebih sikid lah . kahkah ;p



Sayang Teddy nih . Ade orang bagi *hew hew*



si COMOT . otw nak pergi Keyyy Eeelll :)


Ehemm , cerita mengarut kat atas tu macam takde kene mengena kan dengan tajuk kat atas tuh ? Ehh aah lah memang takde kene mengena langsung . kuikui *tutup muke* . Hm , okay my crush . Who ? Biarlah rahsia . Semalam kan dye meluahkan perasaan dye kat aku . Wewitttt *lompat lompat* . Dye cakap " Saya amat menyanyangi awak . Sudikah awak menerima diri saya dalam hidup awak? " Hm look ! How sweet him . hehe . Act haty belom terbukak untuk sesape :'/

Okayy lah . Nak mimpi my crush . HAHA . byebye sayang sayang sekalian . Lebbiuu :*


Huggs Kisses,
- Aqidah Asri -

No comments:

Post a Comment